[Erp5-poland] handbook a wiki

Łukasz Nowak lukasz.nowak w ventis.com.pl
Wto, 13 Lut 2007, 10:00:31 CET

Witam,

bartek napisał(a):
> Witam
>
> Mamy pytanie organizacyjne, głównie do Shufli jako koordynatora
> handbooka: jak podchodzimy do relacji handbooka do wiki? Bo np wiele
> rzeczy jest opisanych na wiki - pytanie, czy kopiować je do handbooka,
> czy opisywać jeszcze raz, czy po prostu zamiast treści rozdziału w
> handbooku zamieszczać link do właściwej strony w wiki?

wiki:

Jako że HB będzie bardziej ogólny, wstawić link, cytat gdy jest to
przydatne.

HB:

Sam link typu "szczegóły znajdziesz na wiki". To samo tyczy się tematów,
które będą się często zmieniać - czy to w postaci dyskusji, czy dopiero
co wschodzących technologii.

> Druga rzecz: przyjęliśmy założenie że wiki będzie do szczegółów
> technicznych (receptury itp), a handbook ma być bardziej ogólny; ale (a)
> spis treści handbooka przewiduje też rozdziały dość szczegółowe, (b) na
> wiki jest parę tekstów o charakterze ogólnym - przenosimy je do
> handbooka, czy co?

Jeśli w HB jest coś za bardzo szczegółowo i typowo howto-owe - należy
przenieść do wiki. Jeśli w wiki są zalążki rozdziałów - do HB. To jednak
zależy od administratorów wiki.

Widzi mi się taki scenariusz: powstaje howto/technotes/discussion na
wiki, jest rozwijane, klarują się rozwiązania, uogólnia się. Wtedy można
je "uksiążkowić" i przenieść do odpowiedniej sekcji/rozdziłu w HB. W
drugą stronę również, jeżeli okaże się, iż jakaś sekcja/rozdział jest
zbyt techniczna i mała.

Zauważyłem, że Kazuhiko edytował HB - jak mniemam ekipa Nexedi przyjęła
do wiadomości jego istnienie i zaakceptowała? :)

Pozdrawiam,
Łukasz

--
Łukasz Nowak R&D Ventis http://www.ventis.com.pl/
tel: +48 32 768 16 85 fax: +48 32 392 10 61