[Erp5-poland] ERP5 Handbook - wybór rozdziałów, rozdział prac

Łukasz Nowak lukasz.nowak w ventis.com.pl
Pią, 2 Lut 2007, 12:35:01 CET

Witam,

Proponuję poniższy sposób pisania HB:

1. Każdy autor wpisuje się na stronie o autorach[1]
2. Podaje na tej stronie w formie listy nazwy rozdziałów czy sekcji,
którymi chce się zająć. Zachowuje kolejność, w której będzie pisał.
3. Przystępuje do pisania sekcji. Jeśli nie chce być od razu poprawiany
przez innych wyraźnie zaznacza to w sekcji, nad którą pracuje.
4. Do odwołania dyskusje prowadzimy na erp5-poland po polsku, gdy
powstanie zalążek wysyłamy informację na erp5-dev.
5. Prosze stosowac się do zasad [2], które próbuję stworzyć. Ich
dyskusja jest jak najbardziej mile widziana.

Ramy czasowe:

2007-02-07 zakończone wybieranie prac
2007-02-16 zaawansowane prace nad przynajmniej jedną z wybranych sekcji
2007-02-23 deadline ogłoszenia prac na erp5-dev, zasady [2] zostaną
ustabilizowane

Oczywiście książka ma żyć, zatem nadal proszę o sugestie co do
poszerzania spisu treści, jego zmiany. Interesuje mnie również opinia
nt. wygody pisania w wikibooks.

Jeszcze jedno. Zastanwiałem się nad zmianą sposobu prezentacji - 3
kategorie odbiorców: użytkownicy, konsultanci, developerzy. Wiem, że
konsultanci mogą mieć pomieszaną odpowiedzialność z developerami, ale
wartałoby niektóre rodziały pisać bardziej z punktu widzenia
konsultanta, inne bardziej - developera, a inne zaś objeły by oba punkty
widzenia.

[1] http://en.wikibooks.org/wiki/ERP5_Handbook/Authors
[2] http://en.wikibooks.org/wiki/ERP5_Handbook/Important_notes_for_authors

Pozdrawiam,
Łukasz
--
Łukasz Nowak R&D Ventis http://www.ventis.com.pl/
tel: +48 32 768 16 85 fax: +48 32 392 10 61