[Erp5-poland] ERP5 LCD wydane...

Łukasz Nowak lukasz.nowak w ventis.com.pl
Czw, 1 Lut 2007, 11:37:55 CET

Witam,

Gratulacje dla ERP5 Polska sp. z o.o. za wkład. Znów mamy okazję do piwka :)

Mam pytanie:czy stoi cokolwiek na przeszkodzie, by napisać ogłoszenie na
7thguard.net i linuxnews.pl o tym wydarzeniu?

Mogę napisać takie ogłoszenie i wysłać je do aprobaty na erp5-poland.
Oczywiście zaznaczę, że to zabawa dla hackerów z masą czasu.

Można by było powiązać to ze wskazaniem na prezentacje warszawską i może
powstającym niepoficjalnym HandBookiem?

Pozdrawiam,
Wiecznie wierzący w:
   len(erp5.getCommunityList(region='europe/pl'))>5 ;)
Łukasz

--
Łukasz Nowak R&D Ventis http://www.ventis.com.pl/
tel: +48 32 768 16 85 fax: +48 32 392 10 61