[Erp5-poland] o językach once more :)

Mikołaj Antoszkiewicz antoszki w aster.pl
Sob, 20 Sty 2007, 00:04:41 CET

Jasne jest, że to co na Wiki musi być po angielsku.
Jednak prędzej czy później pojawi się zapotrzebowanie na wersję polską i
lepiej jeśli tekst jest tylko raz tłumaczony a nie w tą i spowrotem.
Poza tym gdyby gdzieś (u kogoś z nas??) był dostępny tekst polski, łatwiej
by było o wspomniany "proof-checking", bo wiadomo co autor miał na myśli.

np.: " big systems with many connections " znaczy tyle co "duże systemy z
wieloma kontaktami" :)
Nie czepiam się tu, tylko chcę zobrazować kwestię. Jako potomek nauczyciela
akademickiego mam wrodzoną tendencję do poprawiania :D, a że mam też
dobre podstawy językowe to pozwolę sobie na wnoszenie poprawek tu i tam. :)
Tyle że czasem jest łatwiej poprawiać przy znajomości oryginału.

Mikołaj