[Erp5-poland] ERP5 Handbook

Łukasz Nowak lukasz.nowak w ventis.com.pl
Pon, 15 Sty 2007, 14:02:19 CET

Witam,

Rozpocząłem projektowanie treści książki. AFAIK zakładanie kont nie jest
konieczne, ale będzie łatwiej robić podział prac. Ledwo zacząłem już się
porobiło dużo rozdziałów. Nie wiem czy czasem nie przyciąć paru rzeczy i
nie skoncntrować się najpierw na 'newcomers', by potem zrobić taką
biblię ERP5. Z drugiej strony mechanizm wiki umożliwi dość płynne
edytowanie książeczki.

Adres: http://en.wikibooks.org/wiki/ERP5_Handbook

Proszę edytować na razie *tylko* TOCa, Preface i Authors - dzięki temu
zdefiniujemy zakres prac.

Różne:
  - pisanie czegokolwiek po angielsku jest dla mnie koszmarem - czy mamy
zasoby, by pisać po polsku i tłumaczyć na angielski?
  - mechanizm wikibooks nie jest w pełni książkowy (w sensie składu,
geneorwania list, bibliografii, etc), ale na stworzenie szkieletu
książki powinien starczyć
  - nie pamiętam - robimy niespodziankę na erp5-dev czy od razu ich
informujemy?
  - książka ma być ogólniejsza od wiki.erp5.org, cross-linki pomiędzy są
wskazane
  - parę rozdziałów (projekt) można oprzeć na tutorialu Kevina
  - i jeszcze jedno - to książka, nie wiki ;) (mam na myśli sposób pisania)

Póki nie będzie głośnego sprzeciwu mianuję się team-leaderem projektu
ERP5 Handbook. Bardzo chętnie przyjmę wszelkie uwagi i rozdziele prace.

Pozdrawiam,
Łukasz

PS. Co do TOCa i odbiorców - ERP5 Handbook ma być dla nowych pracowników
firm rozwijających/wdrażających ERP5. To powinno skrócić czas szkoleń
oraz zwiększyć szansę community.

--
Łukasz Nowak R&D Ventis http://www.ventis.com.pl/
tel: +48 32 768 16 85 fax: +48 32 392 10 61