[Erp5-poland] waga, kasa i inni

Tomasz Brzezina tomasz w brzezina.pl
Czw, 21 Gru 2006, 16:55:34 CET

Łukasz kazał cobym to na erp5-poland wrzucił

tytułem wstępu w skrócie:
chcę wykorzystać erp5 do zarządzania sklepem spożywczym
i próbuję dostosować erp5 do realiów
do Product dodałem content w postaci kodów, które identyfikują produkt -
jeden produkt może mieć więcej niż jeden kod - nie ma to nic wspólnego z
item

idea kodów jest zbliżona do kontaktów w Organisation - tam na liście
jest telefon, fax, adres, e-mail itp. Ja na liście chcę zrobić listę
kodów: ean, kody krótkie, kody na wagę kody u dostawców

no i teraz problem

Dane jest masło osełkowe

trzeba je wysłać na kasę:

nazwa na kasę  (ecr_name) - S osełkowe 650g
kod na kasę    (ecr_code) - 5900644420095
precyzja       (precision)- 0
cena sprzedaży (price)    - 10.20

ale ponieważ można je sprzedawać na wagę to trzeba drugi kod wysłać i na
kasę i na wagę

nazwa na kasę (ecr_name)   - S osełkowe
nazwa na wagę (scale_name) - masło osełkowe Sanex
kod na kasę   (ecr_code)   - 0039
kod na wagę   (scale_code) - 15
precyzja      (precision)  - 3
cena na kasę  (price)      - 15.70
cena na wagę  (price)      - 15.70
id wagi       (id_scale)   - 1

i teraz chcę podefiniować klasy ale tak żeby kod wagi był powiązany z
kodem na kasę (bo tak naprawdę to są dwa kody na kasę i jeden kod na wagę)

W zasadzie to nie jest pytanie do grupy tylko wyjasnienie dla Łukasza
ale może kogoś zainteresuje mój problem  i się dołączy ;D

--
Tomasz Brzezina